Thursday 18 August 2011

HARI RAYA - 11 Hari lagi






Salam sume...lagi 11 hari nk sambut hari raya.Selamat Hari raya Di Ucapkan..raya tahun nie kne raya berti3 la..hehehe bestnyer..dan yang paling best..raya 1 umah aku..hehhe raye skali ngan ank buah n k.ipar yg mngkin blik 26 nie..abg aku??...kne brtugas...hahaha..padam muka die + kecian..sbnrnyer dh lame ktorang x raye skali..(cedih..)..tp die jnji nk blik jgk kt kg raye ke-7..hope die tunaikanla pe yg die bgtau tu...suke sgt time fmly kumpul...Menu raye 1 kne tnyer puan besar...(emak aku)..tp ase dh bleh agak dah..mesti nasi dagang lg..huhuhu..kuih raye lak..thun nie aku lom beli pape lg..kampet sket bln nie..klau xde pom xpe..aku p mkn umah sedare-mare jer..hehe....ank aku lak..baju raye die lom beli lg..yg tu tugas abah die la...aku lak..baju raye jer bru beli..yg xbestnyer thun nie 2 psng jer..huhu..mne cukup...insyallah tahun dpn 5 psng..hehe..ehhh..dh kul 4.30 nie..kne balik dulu...jumpa lg..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Jom Join Blog nie...:)

Click